Omnichannel Roundtable

In een wereld waar klantverwachtingen in een ongekend tempo veranderen, is het cruciaal voor elk bedrijf om de kracht van een goed werkende omnichannel ervaring te omarmen.

Agenda

  • Youwe, Cowhills, Voyado, en terStal hebben de handen ineengeslagen voor een exclusief evenement dat de toekomst van omnichannel retail belicht. Tijdens dit event nemen we je mee in de nieuwste trends en strategieën waarmee je uw merk kunt optimaliseren, en u voorbereiden op succes in een competitieve markt.
     
  • Praat mee over de wereld van personalisatie en klantgerichtheid, waar deze niet alleen belangrijke thema's zijn, maar de kern vormen van succesvolle bedrijfsstrategieën. Ontdek hoe u door geavanceerde data-analyse en klantsegmentatie ongeëvenaarde klantenervaringen kunt bieden. Laat u inspireren door toonaangevende experts die laten zien hoe u elke interactie met uw klanten kunt personaliseren, van hun online zoektocht tot de ervaring in de fysieke winkel.
     
  • Dit evenement is de uitgelezen kans om te netwerken met gelijkgestemden, de nieuwste technologische vooruitgang te verkennen en direct toepasbare inzichten te vergaren. Of uw doel nu is om de klantbeleving te verrijken, uw omnichannel aanwezigheid te versterken of simpelweg inspiratie te zoeken, deze bijeenkomst is waar u wilt zijn. Laat deze gelegenheid niet aan u voorbijgaan om te sparren over/en leren van de omnichannel revolutie.

 

 

 

 

 

 

Sprekers

Jorn de Vreede

Digital Strategist Youwe

Jorn de Vreede werkt als digitaal strateeg bij Youwe en weet hoe je een strategie creëert met impact. Jorn benadert digitale strategie door de balans te vinden tussen zakelijke doelen, behoeften van eindgebruikers en organisatorische capaciteiten. Hij denkt in oplossingen die resultaat opleveren maar tegelijkertijd praktisch en haalbaar zijn. Met meer dan 15 jaar ervaring bij digitale bureaus kun je op hem rekenen om de boel eens op te schudden. 

Dominique Gloudemans

Head of marketing & e-com terStal

Dominique Gloudemans is als directeur bij terStal verantwoordelijk voor de marketing en e-commerce strategie. Het verbinden van alle kanalen en touch points met de klant centraal is Dominique haar drijfveer. Met haar ervaring bij Google en in de retail weet ze heel goed hoe data te gebruiken om bedrijven te laten groeien.

Schema

09:3010:00

Inloop & Ontvangst

10:0010:30

Opening Casus terStal

10:3012:00

Roundtable Discussie Omnichannel

12:0013:00

Lunch & Netwerk

13:0013:30

Tour terStal HQ

13:3014:00

Afsluiting & Borrel

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen