Whitepaper

Setting up a digital transformation culture

Dit is een verhaal met handvatten voor iedereen binnen zowel B2C en D2C-organisaties met het lef om positief te verstoren. Daarom hopen wij, Youwe en de expertgroep Setting up a digital transformation culture van ShoppingTomorrow, dat onze paper niet alleen de e-commerce managers en IT-managers zal bereiken, maar ook minder voor de hand liggende afdelingen waaronder marketing, sales, productontwikkeling en de klantenservice. Want wie digitale transformatie succesvol wil doorvoeren, moet tenslotte draagvlak creëren. Dat betekent dat we uit de silo’s moeten stappen. 

Deze whitepaper beantwoordt - indirect - de volgende drie vragen

  • De silo’s voorbij: hoe werk je succesvol samen aan een datagedreven digitale transformatie?
  • Inzicht-gedreven: hoe verzamel en benut je inzichten om je digitale transformatie te versnellen?
  • Werkbaar maken: hoe ontwikkel je vanuit organisatie breed draagvlak een succesvolle roadmap?
     

Naast een analytische en adviserende whitepaper, leveren we ook een raamwerk voor digitale transformatie met diverse niveaus van maturity af: de Maturity Mountain. Zie het model hier, hoe deze toe te passen is, vind je in de whitepaper. Vul het formulier in om de whitepaper te downloaden. 

Gratis whitepaper

Vul in & download de whitepaper