New Year's Talk: Is jouw digitale strategie klaar voor 2021?

Onze levens zijn dit jaar op vele vlakken veranderd: Digitalisatie was een enorme trend voor COVID-19, maar door de pandemie is de trend in een stroomversnelling geraakt vanwege lockdowns, thuiswerken en de ‘1,5 meter economie’. Veel organisaties waren gedwongen om hun manier van werken te heroverwegen. Hoe zij omgaan met processen, data en het zakendoen met hun klanten. Het moest gedigitaliseerd worden. Maar is jouw digitale strategie wel juist? Is de digitale push die jouw bedrijf heeft gelanceerd wel juist? Hoe kunnen we anticiperen op een toekomst vol onbekende variabelen? Deze vragen zullen besproken worden tijdens onze New Year’s Talk op 19 januari.

Agenda

Op 19 januari vanaf 15:00 CET, hosten wij onze online New Year’s Talk die is gefocust op het onderwerp digitale strategie en online marketing. Onze sprekers zullen je helpen om er zeker van te zijn dat jouw digitale strategie de juiste is en we zullen ook kijken naar de volgende stappen. Je hebt een digitale strategie geschreven, maar wat moet je nu doen? En hoe zorg je ervoor dat je jouw bedrijf nog verder optimaliseert? En er is meer: We zullen niet alleen een ‘infotainment-style’ talk verzorgen, maar we bieden ook een hands-on workshop aan die direct zal bijdragen aan het verbeteren van jouw digitale roadmap. Met dit zeer interactieve evenement, zal je er zeker van zijn dat jouw digitale strategie klaar is voor 2021 en daarna. 

Dit evenement zal gehouden worden in het Engels, schrijf je in doormiddel van het onderstaande formulier in te vullen.

Sprekers

Robertjan schneider

Robert Jan van Nouhuys

Manager Digital Commerce Schneider Electric

Schneider Electric is a global manufacturer of innovative electrical and electronic components and solutions. Schneider Electric is leading the digital transformation of energy management and automation in homes, buildings, data centers, infrastructure, and industries. Robert Jan is the Manager of Digital Commerce at Schneider Electric and he is responsible for the e-commerce of Schneider Electric Netherlands and Belgium.

anika heineken

Anika Siepel

Customer Experience Manager Heineken

Anika is the customer experience manager at Heineken. Within the company, she first got to discover B2C e-commerce and now as Customer experience manager, her focus is to transform the B2B e-commerce order-taking platforms of Heineken into full-blown customer engagement platforms for all countries world-wide that have B2B e-commerce available. Anika was also a member of the expert group The Architecture of Customer Engagement during ShoppingTomorrow led by Youwe.

rogier hosman

Rogier Hosman

Co founder & CMO Youwe

Rogier is always on top of the changes that are happening in the digital jungle. He has been the guide of many companies to help them with their digital transformation. 

Mark donkin

Mark Donkin

Head of Sales and Marketing UK Youwe

Mark is the Head of Sales and Marketing UK at Youwe. With over 20 years of experience in Sales/Marketing technology and digital strategy consulting, Mark has helped a wide range of clients achieve their revenue growth goals.

Schema

15:0015:05

Kick-Off: Intro

15:0515:15

Opener: Compilation movie of how COVID has accelerated digitalization and 'from home' mentality

15:1516:15

Round Table: Our experts will answer a series of questions and statements

16:1516:30

Ask your own questions

16:3017:00

Presentation: Customer Engagement Maturity Model

17:0017:30

Workshop: Strategic Roadmap

New Year's Talk: Is jouw digitale strategie klaar voor 2021?

Vul het formulier in om je aan te melden

Online event

Aert van Nesstraat 3012CA Rotterdam undefined

Plan uw route