Digitale Revolutie in de Agriculturele Sector

De agrarische sector ondergaat een ware revolutie dankzij digitale transformatie. Technologische innovaties en geavanceerde data-analyse hebben de manier waarop we voedsel en planten verbouwen en dieren houden, verwerken en distribueren getransformeerd. Maar ook de commerciële kant van deze sector moet hard vooruit!

Agenda

Kom op 22 Juni naar de KAS in Woerden om een duik te nemen in de nieuwste trends en ontwikkelingen die de sector transformeren. Samen met onder andere Bejo Zaden, De Heus en Lely bespreken we verschillende aspecten rondom:
 

  • Digitale Transformatie
  • Master Data Management en Product Data Management (PIM)
  • B2B Commerce Portalen
  • Marketing Automation


Naast de educatieve sessies is er ook volop gelegenheid voor netwerken. Duik in levendige discussies tijdens de lunch en de netwerkborrel, waarin toonaangevende spelers uit de sector hun ervaringen, uitdagingen en best practices delen. 

Sprekers

Bert Stam

Manager Global Master Data management Bejo Zaden B.V.

Bejo Zaden ontwikkelt, produceert en verkoopt wereldwijd groente rassen voor de professionele teler. Om ook in de toekomst de beste producten te kunnen creëren is Bejo een programma gestart om alle onderliggende systemen en processen toekomstbestendig te maken. Master Data speelt hierin een centrale rol. Bert Stam leidt sinds 2022 het project om een solide Master Data organisatie op te zetten, hierin is Pimcore de belangrijkste tool voor de opslag en distributie van data naar verschillende nieuwe bedrijfssystemen. Rode draad in zijn carrière zijn ERP implementaties en het doorvoeren van procesverbeteringen. Succes is voor Bert onder andere als hij complexe bedrijfsprocessen met een pragmatische aanpak kan versimpelen en automatiseren.

Thies Kuijlman

Senior Marketing Automation Specialist Lely

Thies Kuijlman, expert in digitale marketing, combineert strategische doelen met technologie. Na zijn carrière bij Youwe heeft Thies de wereldwijde uitrol van Marketing Automation via Marketo bij Lely op zich genomen. Een wereldwijde speler op het gebied van Agri technology en melk robots. Met Marketo optimaliseerde hij de lead funnel en bouwde hij een 'center of excellence' met geoptimaliseerde programma's voor wereldwijd gebruik. 

Martijn Visscher

Group e-Business Manager at Royal De Heus

De Heus Animal Nutrition, is een vooraanstaande speler in de diervoederindustrie. Martijn Visscher werkt als Group e-Business Manager nauw samen met locale business units om effectieve digitale strategieën te ontwikkelen die klantloyaliteit en groei stimuleren. Met zijn achtergrond in IT, sales en marketing, brengt Martijn een unieke mix van technische expertise en zakelijk inzicht naar de tafel. Hij is gepassioneerd over het benutten van digitale innovaties om klanten beter te bedienen en business units te begeleiden bij het implementeren van deze innovaties in hun markten.

Jorn de Vreede

Digital Strategist Youwe

Jorn de Vreede werkt als digitaal strateeg bij Youwe en weet hoe je een strategie creëert met impact. Jorn benadert digitale strategie door de balans te vinden tussen zakelijke doelen, behoeften van eindgebruikers en organisatorische capaciteiten. Hij denkt in oplossingen die resultaat opleveren maar tegelijkertijd praktisch en haalbaar zijn. Met meer dan 15 jaar ervaring bij digitale bureaus kun je op hem rekenen om de boel eens op te schudden. 

Rogier Hosman

Co-founder & CMO Youwe

Rogier Hosman is een marketing- en martech-kenner met 23 jaar ervaring in het digitale speelveld. Hij heeft vele bedrijven geholpen met de ontwikkeling van effectieve digitale marketingstrategieën. Altijd met nadruk op data, personalisatie en automatisering.

Henk Mensinga

Director of Product Implementation Youwe

Henk is Director of Product Implementation at Youwe, and with his years of experience, he assists clients with their digital transformation. He has helped numerous companies make the transition from offline to online and knows exactly which tools can help a company grow.

Schema

10:0010:15

Inloop & Welkom

10:1510:45

AI, wat is het en hoe kun je het direct praktisch inzetten in de Agri- en Horticulturele sector

10:4511:30

Bejo Zaden: Optimalisatie van proces, ontwikkeling, productie tot de verkoop door middel van een centraal Master Data Management systeem

11:3012:30

Lunch in de vorm van Ronde Tafels

12:3013:30

Breakout 1 | Bouwen aan duurzame klantrelaties: De rol van Marketing Automation bij Lely en De Heus

12:3013:30

Breakout 2 | Waardecreatie in de agrarische sector: Hoe zorg je voor succes bij directe digitale verkoopmodellen?

13:3014:00

Netwerken & Afsluiting Event

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen