Customer Experience

Gartner definieert klantervaring als de perceptie en gerelateerde gevoelens van de klant veroorzaakt door het eenmalige en cumulatieve effect van interacties met werknemers, systemen, kanalen of producten van een leverancier.

Bij Youwe begrijpen we hoe belangrijk de relatie is tussen u en uw klanten. Het helpt uw bedrijf als de klantervaring zo hoog mogelijk is. U kunt helpen een klantervaring voor uw klanten te creëren zodat u beter contact met ze kunt maken en de customer journey zal groeien. De klantervaring bestaat uit drie delen: de customer journey, de merkcontactpunten waarmee de klant communiceert en de omgevingen waarmee de klant te maken heeft. Youwe kan uw bedrijf helpen met al deze onderdelen. Ons digitale marketingteam kan de perfecte customer journey creëren, de ultieme contactpunten creëren waarmee uw klanten communiceren en Youwe kan ook de omgeving bouwen waarin uw klanten uw bedrijf zullen ervaren.

Vertel ons over uw digitale project

Wij helpen u het ideale pad te vinden naar een online aanwezigheid op alle relevante kanalen voor internationale groei.

Technologies

Klanten cases

Deze klanten profiteren van de expertise van Youwe op het gebied van klantervaringen.

Bekijk al onze cases

Nestlé

Een digitale roadmap voor Nestlé Professional

Proud to work for