Het creëren van een digitale strategie kost tijd, focus en energie. Dit komt omdat de strategie is gericht op het gedetailleerde plan voor mensen, processen en technologie om de doelstellingen van jouw bedrijf te bereiken, inclusief de ontwikkeling van een lange termijn roadmap. Je moet echt nadenken over de toekomst van jouw organisatie. Waar wil je heen? Wie moet je inhuren om dit te bereiken? Welke technologische oplossingen heb je hiervoor nodig? Passen jouw huidige processen in de nieuwe strategie? Over hoeveel jaar bereik je je doelen? Wat is je budget? Elk bedrijf moet dezelfde vragen beantwoorden. En velen hebben dit al met succes gedaan. Lees verder om real-life succesverhalen te zien van onze klanten die digitale roadmaps hebben gemaakt die deel uitmaken van de digitale strategie.
Endress+Hauser is een wereldleider in meetinstrumenten, diensten en oplossingen voor industriële procestechniek. Ze bieden oplossingen voor het optimaliseren van processen voor flow, niveau, druk, analyse, temperatuur, opname en digitale communicatie. In 2018 behaalde het bedrijf een netto-omzet van 2,4 miljard euro en had het bijna 14.000 mensen in dienst. Het bedrijf heeft bijna 7.800 patenten en patentaanvragen. Hun werk omvat industrieën zoals olie en gas, kracht en energie, biowetenschappen en voedsel en dranken. Maar ze hadden enkele problemen die opgelost moesten worden met een digitale roadmap.
Problemen
Resultaten
De resultaten 12 maanden later na het creëren van een succesvolle digitale strategie zijn:
De oplossingen van Capita zijn toonaangevend in gespecialiseerde consultancy, geavanceerde technologie en leveranciers van praktische oplossingen. Ze transformeren HR-functies voor meer dan 6.500 bedrijven en profiteren van een op de vier Britse arbeidskrachten. Hun bekroonde producten, diensten en HR-oplossingen ondersteunen bedrijven in elk aspect van de levenscyclus van medewerkers. Ze creëren betere resultaten voor je medewerkers, zodat ze betere resultaten voor jouw bedrijf creëren. Hieronder zie je de problemen die ze eerst hadden en de resultaten na 6 maanden van het creëren van een digitale strategie.
Problemen
Resultaten
Wil je meer weten over de case study's of over hoe je zelf een succesvolle digitale strategie kan creëren? Download de volgende whitepaper: How to create a digital strategy and prove success along the way.