G4S

Door middel van Marketing Automation data van potentiële klanten voor een wereldwijd beveiligingsbedrijf werven

G4S logo light

Platformen

  • Marketing Automation
  • Email marketing
  • Lead capturing

Rol

Digitale strategie, marketingautomatisering

Oplossing

Youwe heeft G4S door middel van Marketing Automation de mogelijkheid gegeven om een aanzienlijk aantal verkoopleads te genereren.

G4S is het toonaangevende wereldwijde beveiligingsbedrijf dat gespecialiseerd in het leveren van geïntegreerde beveiligingsproducten, -diensten en -oplossingen is. Tijdens het gehele proces van risicobeoordeling tot de uiteindelijke levering werkt G4S samen met overheden, bedrijven en andere organisaties om geïntegreerde oplossingen voor uitdagingen op het gebied van beveiliging te bieden.

Voor G4S was het genereren van leads het probleem. Het bedrijf maakte zich zorgen over het mislopen van potentiële klanten omdat de contactgegevens van personen die G4S-rapporten downloadden niet werden geregistreerd. G4S daagde Youwe uit om een campagne op te zetten en een GIS te implementeren. Dit is een online controlesysteem dat geopolitieke informatie over huidige en toekomstige bedreigingen voor de veiligheid, ontwikkeling en continuïteit van het bedrijf biedt.

1062

Unieke downloads

13.83%

Open rate (percentage geopende communicatie)

Youwe heeft G4S de mogelijkheid gegeven om via de premium whitepapers van het bedrijf een aanzienlijk aantal verkoopleads te genereren, terwijl het bedrijf deze content in het verleden gratis weggaf.

Onze oplossing

Beoordelen van leads


Onze experts hebben een Marketing Automation systeem ontwikkeld om het leveren van e-mailmarketing en socialemediamarketing te beheren en leads met een score te beoordelen. De verworven gegevens van potentiële klanten zijn toegewezen aan een programma om de leads een score te geven op basis van de interesse die mogelijke klanten in het aanbod van G4S met betrekking tot risicobeoordeling hebben.

G4S teaser

De resultaten

Een maatstaf voor succes

Het marketingteam heeft de gegevens van personen die whitepapers van G4S downloadden aan de afdeling verkoop van het bedrijf verstrekt. De zichtbaarheid van deze gegevens was een voordeel voor het bredere verkoopteam van G4S. Daarnaast hielp de verbeterde technologie bij het vergroten van kennis op het gebied van digitale marketing om leads te genereren.

Prestaties van downloads en e-mails

Dit gaf het marketingteam een kader om leads te genereren en beoordelen. De campagne om leads te genereren, leverde 1062 unieke downloads van het whitepaper van het bedrijf op. Het grote aantal downloads werd mogelijk gemaakt door een percentage geopende e-mails van 13,83% en dit heeft tot een percentage doorklikken van 2,17% geleid.