G4S
Voor G4S was het genereren van leads het probleem. Het bedrijf maakte zich zorgen over het mislopen van potentiële klanten omdat de contactgegevens van personen die G4S-rapporten downloadden niet werden geregistreerd. G4S daagde Youwe uit om een campagne op te zetten en een GIS te implementeren. Dit is een online controlesysteem dat geopolitieke informatie over huidige en toekomstige bedreigingen voor de veiligheid, ontwikkeling en continuïteit van het bedrijf biedt.
1062
Unieke downloads
13.83%
Open rate (percentage geopende communicatie)
Onze oplossing
Onze experts hebben een Marketing Automation systeem ontwikkeld om het leveren van e-mailmarketing en socialemediamarketing te beheren en leads met een score te beoordelen. De verworven gegevens van potentiële klanten zijn toegewezen aan een programma om de leads een score te geven op basis van de interesse die mogelijke klanten in het aanbod van G4S met betrekking tot risicobeoordeling hebben.
De resultaten
Het marketingteam heeft de gegevens van personen die whitepapers van G4S downloadden aan de afdeling verkoop van het bedrijf verstrekt. De zichtbaarheid van deze gegevens was een voordeel voor het bredere verkoopteam van G4S. Daarnaast hielp de verbeterde technologie bij het vergroten van kennis op het gebied van digitale marketing om leads te genereren.
Dit gaf het marketingteam een kader om leads te genereren en beoordelen. De campagne om leads te genereren, leverde 1062 unieke downloads van het whitepaper van het bedrijf op. Het grote aantal downloads werd mogelijk gemaakt door een percentage geopende e-mails van 13,83% en dit heeft tot een percentage doorklikken van 2,17% geleid.