Exigent

Meer verkoopklare leads door heel Europa voor een wereldwijde serviceorganisatie

Platformen

  • Marketing Automation
  • Email marketing
  • Social media marketing
  • Digital strategy

Rol

Digitale strategie, marketingautomatisering

Oplossing

Meer verkoopklare leads dankzij een nieuwe marketingstrategie en een doordachte campagne.

Dankzij praktische intelligentie en meetbare levering is Exigent een van de meest ervaren en innovatieve aanbieders van hoogwaardige juridische uitbestedingsoplossingen. Zonder geoptimaliseerde landingspagina's of websitepop-ups slaagde Exigent er niet in om leads te verwerven en miste kansen om bezoekers om te zetten in leads.

Aan de hand van slechts enkele sporadische en beperkte sociale-mediamarketingstrategieën moest de gemeenschapsopbouw en de leadgeneratie worden verbeterd.

Dit gebrek aan richting, gekoppeld aan het ontbreken van een gestructureerde geïntegreerde digitale marketingstrategie, heeft ertoe geleid dat slechts 1 op de 5 verkoopklare leads zijn omgezet in verkoop. Exigent daagde Youwe uit om nieuwe leads te genereren en deze door te geven aan de afdeling verkoop.

100.000

Impressies

263

Verkoopklare leads

Onze campagnebenadering was het plannen en bevorderen van een reeks webinars en downloadbare whitepapers via verschillende digitale marketingkanalen.

Onze oplossing

Marketing Automation

Onze campagnebenadering was het plannen en bevorderen van een reeks webinars en downloadbare whitepapers via verschillende digitale marketingkanalen zoals e-mailmarketing, social media marketing, social selling via de werknemers van Exigent en website-pop-ups.

Om dit te ondersteunen hebben onze experts een proces voor verkoop en marketing ontwikkeld met behulp van marketingautomatisering om Exigent te helpen bij het toewijzen van leads en het recyclen van leads in de funnel.

De resultaten

Een maatstaf voor succes

De webinar-reeks bereikte 589 registranten voor vier webinars en 243 downloads van hun doordachte leiderschapsrapporten.
 

Campagne betrokkenheid

Dit succes werd mogelijk gemaakt door meer dan 100.000 impressies en 564 betrokkenheden op sociale media; zowel organisch als door het werknemersverdedigingsprogramma. 

E-mail en leadgeneratieprestaties 

Een vijf-staps e-mail nurture programma leverde 190 klikken op en bereikte een bovengemiddelde  doorklikpercentage van 2,5% waardoor Exigent in totaal 263 verkoopklare leads heeft ontvangen.

Platformen

  • Marketing Automation
  • Email marketing
  • Social media marketing
  • Digital strategy

Rol

Digitale strategie, marketingautomatisering

Oplossing

Meer verkoopklare leads dankzij een nieuwe marketingstrategie en een doordachte campagne.

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen