Digital Advertising

Met adverteren kunt u de juiste mensen op het juiste moment bereiken met de juiste boodschap.

 

Natuurlijk kan je adverteren via kranten, billboards, radio of tv. Maar voor jou digitale business wil je natuurlijk online adverteren.

Men zegt niet voor niets: Je moet zijn waar je klanten zijn. En die zijn in veel gevallen te vinden op social media, websites, platformen en webshops. Via digitale advertenties kunt jij veel criteria selecteren die helpen om gemakkelijk de juiste mensen te bereiken en in een mum van tijd een campagne op te zetten. Hierna is het gemakkelijk voor (potentiële) klanten om direct te kopen op jou website. Er zijn een paar verschillende manieren om digitaal te adverteren.

U kunt gebruik maken van:
• Social media (betaalde advertenties/campagne op Facebook, LinkedIn, Instagram en andere platforms).
• Display-advertenties
• Videoadvertenties
• Affiliate marketing
• Remarketing
• Pay-per-click
 
Elk van deze manieren om te adverteren heeft veel voordelen in vergelijking met andere manieren van adverteren. Omdat zich een steeds groter deel van het dagelijkse leven online afspeelt, is de impact van digitaal adverteren groter dan adverteren met behulp van andere media. Het internet biedt tevens de mogelijkheid om gebruik te maken van zware segmentatie. Dit geeft de mogelijkheid om een ​​grote impact te maken op de doelmarkt.
Heb jij hulp nodig om te beginnen met digitaal adverteren? Onze digitale marketeers kunnen helpen met het opzetten van de beste online campagnes voor jou organisatie. Met hun hulp bereik je de juiste doelgroep en krijg je meer leads en klanten.

 

 

Vertel ons over je digitale projecten!

Wij helpen je de juiste strategie te vinden om meer leads te werven!

Technologies

Customer cases

Bekijk onze klantcase van Staples

Bekijk alle cases

Staples

Meer leads met Marketing Automation

Proud to work for