Conversie Optimalisatie

Conversie Optimalisatie: De manier om het rendement van jouw website te verhogen. 

Is jouw conversion rate continue lager dan jij zou willen? En heb jij moeite met het identificeren van het probleem? Dan is Conversie Optimalisatie een goede tool om naar te kijken. Conversion Rate Optimalisation of CRO is een proces waarbij ons doel het verhogen is van het rendement op jouw website. Dat kan leiden tot meer leads of, bijvoorbeeld, meer (herhaalde) sales. 

In ons proces beginnen we altijd met de data. Wat vertelt de data ons over de huidige performance van de website en van jouw marketing inzet. Vervolgens gaan we aan de slag met het visualiseren van een funnel en identificeren we in welke stappen de bezoekers afvallen. Zijn ze niet geïnteresseerd? Is er geen motivatie om te converteren? Verdwalen bezoekers op de website? Of lopen ze ergens vast? Dit zorgt ervoor dat we met data onderbouwde keuzes kunnen maken en het prioritiseren van verbeteringen in de website en marketing uitingen. 

Met CRO leer je uiteindelijk je gebruikers beter kennen met elke stap die je neemt. User testing, heatmaps, chat analyses, user recordings, klanten feedback en meer conversies. Stap voor stap brengen we de bezoekers dieper in de funnel om te zorgen dat ze uiteindelijk (terugkerende) klanten worden. 

We hebben een agile aanpak ontwikkeld die het meeste uit jouw CRO praktijken haalt. Lees hier hoe dat gaat.

Vertel ons over jouw digitale project

We helpen jouw graag het ideale pad te bewandelen in online aanwezigheid voor internationale groei op alle kanalen.

Technologies

Proud to work for