Cirrus Logistics
Zonder een toegewijde marketingafdeling was Cirrus Logistics op zoek naar manieren om hun marketinguitgaven te prioriteren en de efficiëntie te maximaliseren waarbij het bedrijf een strategie nodig had om de afdeling verkoop te voorzien van meer hoogwaardige leads. Ze realiseerden zich de noodzaak om nieuwe digitale marketingmethoden te verkennen en gaven Youwe de opdracht voor onze expertise op dit gebied.
25%
Bedrijfsgroei
38.5%
E-mail open percentage
Onze oplossing
Door middel van een leadscoring- en beoordelingsmodel hebben we een gerichte campagne gelanceerd via social media en e-mail om een nieuwe webinar en whitepaperreeks te bevorderen. Het nieuw geïmplementeerde leadscoringmodel identificeerde en prioritiseerde prospects die klaar waren voor de verkoop follow-up, waardoor een superieure stroom van hoogwaardige leads werd gecreëerd in alle digitale touchpoints.
Door het leveren van een uitgebreid en eenvoudig te gebruiken platform, konden ze alle leads verzamelen en de prestaties analyseren aan de hand van overeengekomen KPI's.
De resultaten
Dankzij de grotere aanwezigheid van het merk in de sociale kanalen was er een enorme toename van het aantal registraties voor webinars en het downloaden van whitepapers, en dit resulteerde in 25% bedrijfsgroei. Dit succes maakte het ons mogelijk om een open e-mail percentage van 38,5% te leveren (gemiddeld 20,8% in de industrie), evenals 1.342 landingspaginabezoeken via social media alleen al.