Whitepaper
Wil je er zeker van zijn dat er meer conversies op je website of webshop ontstaan? En dus de conversieratio van jouw website verhogen? We hebben vier handige tips voor jou die je in een oogwenk kunnen helpen om de CRO te verbeteren.
Door het toepassen van de tips kan de conversieratio bijvoorbeeld leiden tot meer leads, want met Conversie Ratio Optimalisatie zorg je ervoor dat bezoekers meer aankopen, downloads of een ander doel op je website afronden. En dat is precies wat je met een website of webshop wilt bereiken. Conversies kunnen leiden tot meer gegevens en meer winst als je de gegevens goed gebruikt. Hoe dit werkt en hoe jij een hogere CRO krijgt? Met deze vier tips kan je de eerste stappen zetten om jouw conversieratio te optimaliseren.
Tip 1: Gebruik de juiste kleur voor jouw call-to-action
Tip 2: Communiceer het juiste bericht in jouw call-to-action
Tip 3: Maak de landingspagina kort en specifiek
Tip 4: Sociaal bewijs: toon de waardering van anderen
Krijg een uitleg van elke tip in de whitepaper.
Veel leesplezier!