Return Reducer

Ongeveer 15 tot 50 procent van de bestellingen wordt geretourneerd, wat je bedrijf veel kost.

Online shoppen blijft populairder worden; in het afgelopen jaar besteedden Nederlanders meer dan 20 miljard euro aan online aankopen. Bij sommige webwinkels, in het bijzonder op het gebied van ervaringsproducten, wordt tussen de 15 en 50 procent van aankopen geretourneerd. Ondanks de hoge kosten en een groot aantal geretourneerde producten is er weinig bekend over wat er achter het retourneringsproces zit.

De Return Reducer verstrekt inzicht in welke factoren (informatie op de website, het logistieke proces, klantengedrag en productinformatie) een rol spelen in het retourneringsproces en geeft aan op welke manier het aantal geretourneerde producten gereduceerd kan worden.

Laten we samen naar jou digitale uitdaging kijken!

Wij helpen om een oplossingen te vinden.

Technologies

Proud to work for

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen