Dynamic- of Algorithmic Pricing

Het assortiment is een belangrijke factor voor de gehele marketingmix en prijs is een belangrijke factor voor de omzet van een organisatie.

In de huidige tijd wordt prijsstelling over het algemeen gebaseerd op ervaring en intuïtie, of op overeenkomsten met leveranciers. Bij prijsstelling wordt vaak nog geen rekening gehouden met verschillend klantengedrag, prijsgevoeligheid per product, seizoensinvloeden, klantvoorkeuren en data-gestuurde inzichten. Dynamic- or Algorithmic Pricing bestaat uit een technologie waarmee de optimale prijs voor individuele bestellingen bepaald kan worden. Klanten worden verleid om hun hele winkelwagentje bij jouw bedrijf te vullen, wat resulteert in hogere verkoopcijfers en een hogere winstmarge.

Verhoog je omzet met Dynamic Pricing

Download de brochure en lees hoe Dynamic Pricing kan helpen bij het verhogen van jou omzet!

Technologies

Proud to work for

Verhoog je omzet met Dynamic Pricing

Download de brochure en lees hoe Dynamic Pricing kan helpen bij het verhogen van jou omzet! 

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen