Customer Loyalty Optimizer

Klanttevredenheid en -loyaliteit zijn uiterst belangrijke indicatoren van de kwaliteit van een organisatie en vormen een vaak genoemde kritieke prestatie-indicator ofwel Key Performance Indicator (KPI).

Het is voor veel bedrijven met een groot aantal klanten een uitdaging om per klant aan te geven welke factoren deze klant loyaal maken en waar de organisatie in moet investeren om (winstgevende) klanten te behouden.

De Customer Loyalty Optimizer levert inzicht in welke factoren klantloyaliteit en klantlevensduur beïnvloeden en aan welke knoppen je als manager moet draaien om de klantlevensduur per klant te verlengen. Dit resulteert in hogere klanttevredenheid en een hogere winstmarge.

Vertel ons over je digitale projecten!

We helpen je een oplossing te vinden voor je veeleisende klanten!

Technologies

Proud to work for

Cookies accepteren?

Youwe gebruikt cookies om u de beste online ervaring op onze website te geven. Wil meer weten? Bekijk onze Privacy voorwaarden

Cookie instellingen